تاریخ امروز:آوریل 26, 2024
معجون لاغری شکم

10 معجون لاغری شکم که نمی‌توانید به معجزه آنها “نه” بگویید!

3/5 - (2 امتیاز)

این روزها با داغ شدن بازار معجون‌های صنعتی و خانگی که البته همگی اصرار به نابود کردن چربی‌های اضافه در سریع ترین زمان ممکن دارند. انواع معجون لاغری شکم و لاغری پهلو با انواع و اقسام ترکیب‌های اشتها کور کن پرطرفدار تراز سایرین هستند.

میخوای هر غذایی که دوست داری، بخوری و بازم لاغر شی؟🤩
همین الان اپلیکیشن مینت رو نصب کن تا بتونی ماهی ۵ کیلوگرم بدون محدودیت غذایی، کم کنی💪

از آنجایی که بافت‌های چربی کمی بد قلق تر از سایر نقاط، از نواحی شکمی‌دل می‌کنند، در این مقاله 10 نوشیدنیِ لاغریِ معجزه آسا معرفی می‌شود که که تا حد امکان دستورالعملی ساده دارند و به تسریع روند لاغری در کنار ورزش اصولی و تغذیه مناسب کمک قابل توجهی می‌کنند. اگر از رژیم های لاغری مانند رژیم کتوژنیک، رژیم پروتئین، رژیم آمریکایی یا هر رژیم دیگری استفاده می کنید، قبل از مصرف این معجون ها، حتما با مربی تغذیه خود مشورت کنید.

معجون لاغری شکم سیب و دارچین؛ همیشه سلطانِ قلب‌ها

شاید وقتی عنوان معجون لاغری شکم را می‌شنویم همیشه ترکیبی از موادِ عجیب و غریب و دور از دسترس به ذهن‌ها می‌آید. غافل از این که چند عدد سیب سبزِ تازه در کنارِ چوب دارچین و کمی‌آب ولرم که با عسل آن را مزه دار می‌کنیم، یکی از خوش قلق ترین معجون‌های لاغری دنیا است.طبع گرم سیب و دارچین، خاصیت آنتی اکسیدانی عسل و مصرف ناشتا، رازِ گرفتن نتیجه بهتر از این معجون است.

خاکشیر و گلاب؛ وقتش نرسیده است که ایمان بیاورید؟!

کافی است به کمی‌آب ولرم، دو قاشق خاکشیر، مقداری آبلیمو تازه و البته گلابِ نابِ کاشان اضافه کنیم تا ببینیم چقدر می‌شود در برابر میل نکردن این آب کننده جذاب چربی‌های شکم تاب بیاوریم. افرادی که طبع سرد دارند بهتر است از مقداری عسل برای تعادل مزاج کمک بگیرند و مبتلایان به زخم معده نیز با احتیاط به سراغ این معجون بروند. برای نتیجه بخشی بهتر از ناشتا میل نمودن و مصرف حداقل دوبار در روز غافل نشوید.

معجون لاغری شکم گریپ فروت و خیار؛ یک تیر و چند نشان

اگر در کنار چربی سوزی شکم و پهلوها، کبد چرب هم به دغدغه‌هایتان اضافه شود، اصلا نگران نباشید.آنچه خوبان همه دارند، ترکیب گریپ فروت به همراه خیار، لیمو و جعفری تازه یک جا دارد! مواد را مخلوط کرده و در دو تا سه وعده در روز میل می‌کنیم. این چربی سوزِ فوق العاده سرشار از آنتی اکسیدان و پاکسازِ بی چون و چرای کبد است، اما توصیه می‌شود آن را بیش تراز ده روز مصرف نکنیم چون ممکن است بدن عادت کند.

ریشه زنجبیل و چای سبز؛ مبارزه با انواع بیماری و پیروزِ نبردِ چربی سوزها

معجون چای سبز

معجون چای سبز

اگر طرفدار دمنوش‌های لاغری شکم هستید و ترجیح می‌دهید از همان اول به سراغ قدرتمند ترین‌های این عرصه بروید، تنها توصیه ما مصرف روزانه چای سبز اعلا به همراه زنجبیل تازه است.مقداری آب را جوشانده و سپس ریشه زنجبیل را به همراه هِل اضافه کرده و پس از به جوش آمدن آب، صحنه ی تماشایی جا افتادن چای سبز کیسه ای در این معجون شگفت انگیز، مُهر تاییدی بر معجزه ی آن است. سرشار از آنتی اکسیدان و تقویت کننده ی سیستم ایمنی!

اگر مشکل فشار خون دارید، میل کردن یک عدد خرما نیم ساعت بعداز این معجون را فراموش نکنید.

نوشیدنی هایی با سرکه سیب

سرکه سیب حاوی استیک اسید است؛ ترکیبی که با کاهش سطح انسولین، احتمالا باعث کاهش وزن، بهبود سوخت و ساز، کاهش اشتها و چربی سوزی می شود.

مطالعات حیوانی نشان دادند که استیک اسید مانع افزایش وزن می شود و تجمع چربی در ناحیه شکم و کبد را کم میکند. اگرچه پژوهش ها در این مورد محدود است، اما مستنداتی وجود دارد که سرکه باعث کاهش وزن در انسان می شود.

در مطالعه دیگری با شرکت 144 بزرگسال چاق، مشخص شد که نوشیدن روزانه نوشیدنی های حاوی 2 قاشق غذاخوری ( 30 میلی لیتر) سرکه باعث کاهش چشمگیر وزن بدن، چربی پهلو و شکم می شود.

همچنین باید اضافه کنیم که سرکه سیب روند خالی شدن معده را کندتر میکند که در نتیجه برای مدت طولانی تری سیر می مانید و احتمالا جلوی زیاده خوری شما را میگیرد.

ناگفته نماند که نوشیدن نوشیدنی های اسیدی مثل سرکه سیب باعث خوردگی دندان می شود. بنابراین مقدار مصرف باید کنترل شده باشد و پس از آن دهان را با آب شست و شو بدهید.

چای زنجبیل

زنجبیل یکی از چاشنی های محبوب برای تندمزه کردن غذا و یک داروی گیاهی برای درمان بعضی بیماری ها از جمله حالت تهوع، سرماخوردگی و آرتریت است.

مطالعات انسانی و حیوانی نشان می دهند که این ریشه خوشمزه اثرات مفیدی بر کاهش وزن دارد. یک مطالعه نشان داد که موش خرمایی با رژیم پرچربی که از مکمل با 5 % پودر زنجبیل به مدت چهار هفته در غذایش استفاده میشد، کاهش چشمگیر وزن داشت و البته بهبود قابل توجه سطح کلسترول خوب خون. این عدد با سطح کلسترول خون موش خرما با رژیم پرچربی بدون زنجبیل مقایسه می شود.

اگرچه در این مطالعه از مقدار مشخصی پودر زنجبیل استفاده شد، در یک مطالعه انسانی مشخص شد که چای زنجبیل هم به کاهش اشتها و افزایش کالری سوزی کمک میکند.

همچنین در یک آزمایش با شرکت 10 مرد با اضافه وزن این نتیجه حاصل شد که وقتی همراه با صبحانه خود، یک لیوان آب گرم با دو گرم زنجبیل حل شده در آن خوردند، تجربه سیری بیشتر و کاهش گرسنگی داشتند که این در مقایسه با روزهایی بدون مصرف چای زنجبیل بود.

علاوه بر این، این مطالعه نشان داد که چای زنجبیل یک معجون لاغری شکم با خاصیت افزایش اثر حرارتی غذا ( مقدار کالری مورد نیاز برای هضم و جذب غذا) تا 43 کالری است. البته این عدد، عدد بزرگی نیست ولی گویای این حقیقت است که وقتی با خاصیت سیرکنندگی زنجبیل همراه می شود، میتواند یک روش مؤثر برای افزایش لاغری باشد.

نوشیدنی های پرپروتئین

نوشیدنی های با پروتئین بالا باعث کاهش گرسنگی می شوند، اشتها را کم میکنند و سیرکنند خوبی هستند.. بنابراین اگر قصد دارید برای لاغری شکم برنامه ریزی کنید یا وزن اضافه را پایین بیاورید، این نوع نوشیدنی ها مناسب هستند.

فراموش نکنید که پودرهای پروتئین بی شمار هستند و میتوانید به راحتی آن را در کنار یک میان وعده سالم یا همراه با وعده غذایی بنوشید. باید اضافه کنیم که پروتئین سطح هورمون های کاهش دهنده گرسنگی را بیشتر میکند درحالیکه هورمون گرلین را پایین می آورد ( هورمون افزایش اشتها).

در یک مطالعه دیگر با شرکت 90 بزرگسال دارای اضافه وزن دانشمندان دریافتند که مصرف کنندگان 56 گرم پروتئین وی در روز و به مدت 23 هفته، 3/2 کیلو بیشتر از آنهایی که این پروتئین را مصرف نمیکردند، کاهش چربی داشتند.

معجون لاغری شکم کرفس و آناناس؛ باشکوه و مناسب لاکچری پسندها

معجون لاغری شکم

معجون لاغری شکم

از دیرباز ترکیب کرفس به همراه خیار و کمی‌آب به سبب تلقین احساس سیری، صفی طویل از عشاقِ خود را در میان آب کنندگان چربی شکمی‌داشت. اگر به دنبال مرهمی‌برای قابل قبول کردن مزه کرفس هستید، باید تاکید کنیم که جز آناناس گزینه ای به ذهنتان خطور نکند.این خوشمزه ی لاکچری زمانی که با ساقه کرفس و خیار مخلوط شود نه تنها باعث بهبود طعم‌ها، بلکه مناسب برای کاهش استرس، بهبود فرایند هضم و تقویت سیستم ایمنی بدن می‌شود.

خیار و لیمو و زنجبیل، معجزه ای مخصوص تنبل‌ها

هدفِ این نوشیدنی چربی سوزِ، سم زدایی و بهبود هضم غذا است. بهتر است در مقداری حدود یک لیتر آب یک عدد خیار و لیمو را با پوست حلقه حلقه کنید و سپس نعناع و زنجبیل را با افتخار همراهش کنید.

طبع گرم زنجبیل تازه باعث رفع سردیِ خیار و دفع مواد هضم نشده می‌شود.خیار و نعناع هم که در شفافیت پوست، ناخن‌ها، دور کردن اضطراب و به وجود آوردن احساس آرامش غوغا می‌کنند.

مثل سایر معجون‌ها پیشنهاد می‌کنیم برای تاثیرگذاریِ بهتر وعده صبح را ناشتا میل بفرمایید.

شیر و شکلات؛ غنی از پروتئین برای بعداز تمرینات ورزشی

بالاخره به خوشمزه ترین قسمت متن رسیدیم.

معجون شیر شکلات

معجون شیر شکلات

اغلب افراد به اشتباه فکر می‌کنند بعداز تمرینات سنگین ورزشی باید تا مدت‌ها گرسنه بمانند تا نتیجه ورزش بهتر و سریع تر باشد. با توجه به هر هدفی که از تمرینات ورزشی دارید_چه افزایش و چه کاهش وزن_ میل کردن ماده غذایی مناسب می‌تواند این روند را بسیار آسان تر کند.

در واقع اگر این سوخت مورد نیاز را بعداز ورزش به بدن نرسانیم، به جای سوخت و ساز چربی‌ها، این عضله‌ها هستند که از دست می‌روند و چربی‌ها با یک نیشخند گوشه شکم مبارک، سخت و استوار پا برجا می‌مانند.

این نوشیدنی غنی از پروتئین می‌تواند در عین خوشمزگی نتیجه دلخواه را برای شما زودتر به ارمغان بیاورد. دو قاشق پودر شکلات تلخ را به همراه یک قاشق عسل در یک لیوان شیر کم چرب حل کنید و بلافاصله بعداز تمرین نوش جان کنید.

منبع: healthifyme، healthline

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *