تاریخ امروز:آوریل 25, 2024
رژیم اسلیم فست

2.5 کیلوگرم کاهش وزن در هفته با رژیم اسلیم فست: راهنمای کامل اسلیم فست

5/5 - (1 امتیاز)

احتمالا تا کنون اسم رژیم اسلیم فست را شنیده اید، اما به دلیل اینکه محصولات این کمپانی در بازار ایران به سختی وجود دارد و معمولا هم هزینه آن زیاد است، نتوانسته اید با این رژیم لاغری کاری را از پیش ببرید. در این مقاله سعی می کنیم توضیحاتی در رابطه با رژیم اسلیم فست ارائه دهیم، اما تا زمانی که نتوانید مکمل های این رژیم را خریداری کنید، نمی توانید برنامه غذایی را دنبال کنید.

رژیم اسلیم فست چیست؟

در این برنامه غذایی، جایگزین غذا، مکمل های غذایی ویژه کاهش وزن مصرف می کنید. در این رژیم باید به جای غذا، نوشیدنی و کلوچه های اسلیم فست را مصرف کنید و همچنین در کنار آن 3 میان وعده را نیز که هر کدام 100 کالری دارند، باید میل کنید. این رژیم در سال 1990 شروع به کار و محصولات خود را روانه بازار کرد و در سال 2000 با معرفی 3 رژیم کم چرب، کم کربوهیدرات و کم قند، محصولات را خود را گسترش داد و در سال 2009 نیز باز هم تغییراتی در برنامه غذایی به وجود آورد.

برنامه غذایی رژیم اسلیم فست چگونه است؟

رژیم اسلیم فست جزو رژیم های کم کالری به شمار می آید به گونه ای که رنان در طول این رژیم باید 1200 کالری و آقایان نیز 1600 کالری در طول روز مصرف کنند. برنامه کالری دریافتی روزانه این برنامه غذایی به شرح زیر است:

  • بین صبحانه، ناهار یا شام یک وعده 500 کالری برای خانم ها و 800 کالری برای آقایان انتخاب کنید. ( پر کالری ترین وعده)
  • سه میان وعده هر کدام به ارزش 100 کالری داشته باشید که شامل مکمل های اسین شرکت است. (بین صبحانه و ناهار، ناهار و شام و بعد از شام)
  • دو وعده دیگر را نیز باید کالری باقی مانده را مصرف کنید.

چه خوراکی هایی را باید در رژیم اسلیم فست مصرف کرد؟

رژیم اسلیم فست

رژیم اسلیم فست

  • اسموتی های اسلیم فست موجود در بازار
  • آب و قهوه
  • یک وعده غذایی به ارزش 500 کالری
  • میوه و سبزیجات

بخش اساسی این برنامه غذایی، همان میان وعده های این رژیم است که باید از محصولات خود این شرکت استفاده کنید و نکته جالب این است که به گفته بنیان گذاران این رژیم، اگر به جای اسموتی های کارخانه ای اسلیم فست، اسموتی خانگی مصرف کنید، نتیجه لازم را نخواهید گرفت.

رژیم اسلیم فست بعد از چند وقت نتیجه خواهد داد؟

در سایت این رژیم لاغری نوشته شده است که تنها یک هفته همراه ما باشید، تا کاهش وزن فوق العاده ای را تجربه کنید. در تبلیغات این رژیم، وعده کاهش وزن 2.5 کیلوگرمی در هفته داده شده است.

این مقدار کاهش وزن به معنای 10 کیلوگرم کاهش وزن در ماه است، که همین نکته، نقطه ضعف اساسی رژیم به شمار می آید. چراکه مقدار استاندارد کاهش وزن در ماه، نهایتا 5 الی 6 کیلوگرم است و چنانچه بیشتر از این مقدار باشد، عوارضی مانند شلی پوست، ریزش مو، زخم معده و مهم تر از همه بازگشت وزن را تجربه خواهید کرد.

لاغری به کمک شیک های اسلیم فست

لاغری به کمک شیک های اسلیم فست

مزایای رژیم اسلیم فست

  • کم هزینه بودن، البته در خارج از ایران!

یکی از تبلیغات اصلی که رژیم اسلیم فست انجام می دهد، کم هزینه بودن این رژیم است. البته توجه کنید که مکمل های این رژیم در خارج از کشور در دسترس است و قاعدتا چنانچه در ایران زندگی می کنید، این رژیم بسیار هزینه بر تمام می شود.

  • راحتی در اجرای دستورات رژیم

این رژیم بسیار راحت بوده چرا که اکثرا باید از مکمل های آن استفاده کنید، همچنین یک وعده آزاد غذایی در طول روز نیز می توانید داشته باشید.

معایب رژیم اسلیم فست

  • در دسترس نبودن مکمل ها در ایران

همانطور که توضیح دادیم، این برنامه غذایی بر پایه مصرف مکمل های اسلیم فست است و این مکمل ها در بازار ایران به صورت محدود وجود دارد و چون گرفتن این رژیم بدون مکمل ها عملا غیر ممکن است، در دسترس نبودن مکمل ها بزرگ ترین عیب این رژیم به شمار می آید.

  • دارای محصولات فراوری شده است

در حالیکه این روز ها همه به مصرف غذاهای تازه و ارگانیک روی آورده اند، در این برنامه غذایی باید از مکمل های فراروری شده استفاده کنید که بازهم یکی از عیب های آن به شمار می آید.

  • تنوع ندارد

در این برنامه غذایی، باید به صورت مداوم مکمل های تکراری مصرف کنید، که قطعا پس از مدتی از طعم آن ها خسته خواهید شد.

  • بازگشت وزن بعد از رژیم

درصدی از این کاهش وزن 10 کیلویی در ماه، مربوط به از دست دادن آب بدن است و پس از کنار گذاشتن رژیم، به احتمال زیاد بازگشت وزن زیادی را تجربه خواهید کرد.

نکته آخر رژیم اسلیم فست

بهتر است بگوییم که گول تبلیغات این برنامه غذایی را نخورید. تناسب اندام بسیار مهم است ولی نباید به هر قیمتی به آن برسید. به کمک یک رژیم لاغری اصولی و در کنار آن، فعالیت و ورزش روزانه، به تدریج به تناسب اندامی اصولی دست پیدا خواهید کرد که بعدا نگران عوارض و بازگشت وزن ناشی از ترک رژیم نیز نخواهید بود. در پایان باید بگوییم که تیم تناسب اندام مینت فیت، دنبال کردن این برنامه غذایی را اصلا پیشنهاد نمی کند.

منبع: https://slimfast.com/how-it-works

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *